Events

Rekrutacja: Specjalista ds. obsługi klienta

Rekrutacja: Specjalista ds. obsługi klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta – Platforma Canal+

E-MCC od ponad 10 lat działa na rynku szeroko rozumianego outsourcingu Call Center. Dla naszych Klientów jesteśmy skutecznym wsparciem rozwoju biznesu. Przedmiotem naszych działań jest m.in. obsługa klienta, sprzedaż i pozyskiwanie klienta, umawianie spotkań handlowych b2b oraz b2c, utrzymanie klienta.

W związku z dynamicznym rozwojem projektu prowadzimy rekrutację na stanowisko:

Specjalista ds. Sprzedaży – Platforma Canal+

Nasz oferta to:

  • Stabilne zatrudnienie
  • Praca zmianowa w godzinach 9.00–17.00/13.00-21.00
  • Stawka od 20-25 zł brutto/h + solidne premie (rozbudowany system motywacyjny)
  • Praca zdalna po okresie wdrożenia
  • Godzinna przerwa w czasie pracy
  • Nieformalna, koleżeńska atmosfera
  • Prywatna opieka medyczna
  • Darmowy dostęp do HBO GO
  • Nagrody rzeczowe (np. ubrania, elektronika, bony sodexo, karty podarunkowe, sprzęty kempingowe wiodących producentów, artykuły wyposażenia wnętrz itp.)
  • Udział w szkoleniach mających na celu podnoszenie kwalifikacji zawodowych organizowanych przez współpracująca firmę zewnętrzną, szkolenia zakończone certyfikatem
  • Biuro blisko Metra Pole Mokotowskie (ul. Rejtana 17)

Obowiązki:

  • Obsługa połączeń przychodzących (ok. 70%) i wychodzących
  • Obsługa Live Chatu
  • Sprzedaż nowych umów platformy CANAL+ oraz usług dodatkowych (telefon i internet)

Oczekujemy:

  • Doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta
  • Dyspozycyjności minimum 140h w miesiącu
  • Umiejętności szybkiego przyswajania wiedzy
  • Rezolutności i umiejętności kreatywnego reagowania
  • Dobrej dykcji
  • Otwartości i poczucia humoru

 

    Event details:

    Close
    Close

    Call Center dla każdej nowoczesnej marki. Witamy w E-MCC

     

    Kontakt