Rekrutacja: Specjalista ds. obsługi klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta – Platforma Canal+
E-MCC od ponad 10 lat działa na rynku szeroko rozumianego outsourcingu Call Center. Dla naszych Klientów jesteśmy skutecznym wsparciem rozwoju biznesu. Przedmiotem naszych działań jest m.in. obsługa klienta, sprzedaż i pozyskiwanie klienta, umawianie spotkań handlowych b2b oraz b2c, utrzymanie klienta.
W związku z dynamicznym rozwojem projektu prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Specjalista ds. Sprzedaży – Platforma Canal+
Nasz oferta to:
- Stabilne zatrudnienie
- Praca zmianowa w godzinach 9.00–17.00/13.00-21.00
- Stawka od 20-25 zł brutto/h + solidne premie (rozbudowany system motywacyjny)
- Praca zdalna po okresie wdrożenia
- Godzinna przerwa w czasie pracy
- Nieformalna, koleżeńska atmosfera
- Prywatna opieka medyczna
- Darmowy dostęp do HBO GO
- Nagrody rzeczowe (np. ubrania, elektronika, bony sodexo, karty podarunkowe, sprzęty kempingowe wiodących producentów, artykuły wyposażenia wnętrz itp.)
- Udział w szkoleniach mających na celu podnoszenie kwalifikacji zawodowych organizowanych przez współpracująca firmę zewnętrzną, szkolenia zakończone certyfikatem
- Biuro blisko Metra Pole Mokotowskie (ul. Rejtana 17)
Obowiązki:
- Obsługa połączeń przychodzących (ok. 70%) i wychodzących
- Obsługa Live Chatu
- Sprzedaż nowych umów platformy CANAL+ oraz usług dodatkowych (telefon i internet)
Oczekujemy:
- Doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta
- Dyspozycyjności minimum 140h w miesiącu
- Umiejętności szybkiego przyswajania wiedzy
- Rezolutności i umiejętności kreatywnego reagowania
- Dobrej dykcji
- Otwartości i poczucia humoru
Event details:
E-MCC