
z doświadczeniem i pasją
E-MCC - O NAS
E-MCC od 2016 roku świadczy usługi CALL CENTER
E-MCC to partner outsourcingowy dla Twojej firmy, który ma świadomość odpowiedzialności za wizerunek Twojej marki. To my stajemy się Twoją "dzwoniącą" reklamą. Wykorzystujemy best practices zdobyte na arenie call center przez 20 lat. W E-MCC kadra menagerska, to zespół praktyków z ponad 15 letnim doświadczeniem na rynku Call Center. Pracując przez wiele lat w największych contact center, postanowiliśmy przenieść wszystkie dobre praktyki na grunt nowej marki, której podstawą jest: jakość oraz kompleksowe doradztwo w zakresie usług telemarketingowych a także pełne wsparcie posprzedażowe.
Gdzie jest centrum obsługi E-MCC? + -
Posiadamy dwa centra obsługi , gdzie realizujemy kampanie dla naszych klientów zlecających.
Jakie są nasze lokalizacje? + -
Nasze call center znajduje się w Warszawie na Mokotowie i pod Warszawą - w Górze Kalwarii
Jakie wartości są ważne w firmie? + -
Kompleksowe doradztwo, wysoka jakość świadczonych usług oraz rozwiązania win-win - to nasze wartości w działaniu. Ważny jest dla nas wspólny sukces, dlatego indywidualne podejście i pełna odpowiedzialność za zadania to nasza dewiza.
Jakie firma ma doświadczenia w branży call center? + -
Kompetencje naszych specjalistów to lata doświadczeń przy realizacji setek kampanii
E-MCC
Obsługa klienta
Satysfakcja i zadowolenie klienta końcowego oraz zlecającego to nasz priorytet. Nasz zespół stworzy kompleksowe biura obsługi klienta gdzie serwis będzie na najwyższym poziomie jakości. Rozwiązania Help desk, działania informacyjne, kampanie lojalnościowe działania sprzedażowe i posprzedażowe, back office w jednym miejscu. Obcenie prowadzimy infolinie sprzedażowe, techniczne i obsługowe. Do codziennej pracy wykorzystujemy wszystkie kanały kontaktu: telefon , mail, sms, chat, videochat, social media oraz korepsondecję tradycyjną.


E-MCC
Telesprzedaż
Sprzedaż produktów i usług to nasza specjalizacja. Mamy świadomość, wiedzę i doświadczenia dlatego wiemy co zrobić aby wyniki były bardzo satysfakcjonujące. Przez ostatnie lata zrealizowaliśmy dziesiątki kampanii gdzie celem było i jest: generowanie leadów handlowych, umawianie spotkań, sprzedaż i dosprzedaż produktów i usług. Tym samym wszelkie działania sprzedażowe, up-sell, cross-sell w modelu połączeń wychodzących to nasza codzienność którą realizujemy z dużą skutecznością i satysfakcją dla naszych klientów.
E-MCC
Windykacja należności
Prowadzimy Klientom proces windykacji należności, używając zarówno kontaktów telefonicznych bezpośrednich, jak rownież SMS.


E-MCC
BADANIA CATI
Badanie satysfakcji klienta, zebranie opinii o produkcie / usłudze czy zebranie doswiadczeń klienta końcowego to bardzo ważna wiedza dla każdego przedsiębiorcy. E-MCC realizuje wszelkie badania satysfakcji, wykorzystując najlepsze praktyki oraz rozwiązania systemowe. Nasze systemy raportowania, narzędzia skryptowe oraz doświadczenia pozwala na stworzenia skutecznych kampanii ankietowych . Wykorzystujemy w procesie wywiady telefoniczne, działania sms czy wiadomości e-mail oraz tworzymy badania dla naszych klientów od podstaw.
E-MCC
BACK OFFICE
Nasz zespół zabezpiecza nie tylko działania front office ale i back office. Wesprzemy działania związane z obsługą dokumentów, archiwizacją danych oraz monitoringiem pracy pracowników klienta zlecającego

NASZE CELE, TWOJE KPI
Call center, które polubisz
Wybierając nas jako swojego partnera biznesowego zyskujesz. Posiadamy dwa centra obsługi , gdzie realizujemy kampanie dla naszych klientów zlecających. W E-MCC mamy 170 stanowisk pracy, gotowi jesteśmy na obsługę dużych projektów. Do dyspozycji jest już 125 zatrudnionych osób.

170 stanowisk
CALL CENTER E-MCC

2 lokalizacje
WARSZAWA I GÓRA KALWARIA

Zatrudnionych 125 osób
ZESPÓŁ E-MCC


E-MCC
Dostarczamy profesjonalne i elastyczne rozwiązania. Ważny jest dla nas wspólny sukces, dlatego indywidualne podejście i pełna odpowiedzialność za zadania to nasza dewiza.
Napisz maila